Sent och Photoshop

Photoshop FREEEAAAAK XD
Mitt största problem är väl att så fort jag startat Photoshop, även om det är skitsent och jag är hur trött som helst, så fortsätter jag alltid om jag råkat fått en idé om hur en viss bild ska se ut och vara, och slutar med att helt enkelt sitta upp till en eller hela fyra timmar extra bara för att jag ibland gör fel som andra också kan göra XD

Och jag har gjort det igen, klockan är 06:18 när jag är klar, alltså har jag letat runt hela nätet för att hitta en bild jag får använda om jag ger Creds, vilket jag gör på den sida jag vill visa upp den, och kommer även att visa bilden till er då jag bara älskar att visa upp sakerna XD även om dom inte blir speciellt snygga eller vackra som jag vet andra klarar av att göra, och jag beundrar dem, även om jag också är oerhört avundssjuk på dem också o.o

Ja i alla fall, kommer att skriva om "Andra julen" senare, när jag fått sova lite och faktiskt inte är så hyper som jag är nu ^^'
OCH besök gärna mitt galleri på DeviantArt.com.
Marhinas galleri (ja jag beter Virochan på det XD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har en underbar blogg, och väldigt vackra bilder <3

2008-12-31 @ 01:22:26
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0