Photoshop

God jul =P
Ja nu är ju julstressen i alla fall över, och nu sitter man och väntar på nyåret istället, hehe, men egentligen väntar jag mest på att min lillasyrra ska komma hem från långt norr ifrån och öppna sina julklappar som hon inte ville eller fick med sig på sin semester XD
Det ska bli kul när hon öppnar dem då det blir som en förlängning utav julen tycker jag, vad andra tycker vet jag inte men jag tror nog att min familj längtar efter att hon kommer tillbaka och berättar vad hon gjort där uppe.

Sen var jag bara tvungen att testa mina gamla kunskaper i att klistra och sudda antar jag nu när jag visar den här lite skumma bilden ovanför texten hähä. Kanske inte det bästa men jag har ju inte använd Photoshop på ett bra tag heller så jag är ju lite trött, och eftersom jag inte testat på länge, så är jag ju också lite trög hehe.

Sen var det väl inget mer, bortsett från att jag fortfarande längtar tills jag kan köpa Left 4 Dead, jo för jag samlar pengar till det =P och väntar faktiskt på att det ska gå ner i pris lite, förhoppningsvis heheh.

Kommentarer
Postat av: Niina

Vad fint du kan göra i photoshop!

Skitsnyggt!



God fortsättning..

2008-12-25 @ 14:50:25
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0