Mer photoshop XD

Freaking reality
Glömde bort att jag har lite andra fotomanipulationer jag fixat med photoshop som jag skulle kunna visa för er andra och låtsas att jag är stolt över. Vart bilderna kommer ifrån brukar vara stockbilder som jag frågat om jag får använda, och på så sätt får ingen annan utnyttja den bild jag fixat ihop och föra vidare, bara jag får röra den och den rättmätige ägaren som tagit bilden/bilderna.
I alla fall hoppas jag ni gillar bilderna, som jag tror att jag länkar i sina orginalstorlekar också, hehe, annars kanske dom inte syns =P
Ja, som sagt, här är länkarna till diverse manipulationer (inga djur skadades under klippning och klistring utav bilder XD) Enhörningsmanipulation
Pegasmanipulation
Kommentera gärna?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättevackra bilder!!

2008-12-31 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0