Layout, tema, öken =P

En layout bara, min och bara min, gjord på bara en bild
Jo skapade en layout nyligen, sparade den precis och lade upp den med lite simpel kodning på en annan sida, men visar ju så klart upp den, och jag längtar verkligen efter att veta om ni HATAR eller gillar den? o.o men det är ändå inte någon som bryr sig om att kolla in på den här usla sidan jag skapat.. jag menar.. hur jag än försöker med att länka min blog och betala för att visa upp den på bloglovin', så verkar ingen ändå särskilt intresserad, jag är väl helt enkelt för sent ute med tanke på hur många andra som har sådana här bloggar med liknande material inne..

kanske ska fundera på att göra något åt det då, kanske sätta upp en "beställnings" sak tro? Hoppas i alla fall de få som märker det här kommer att säga något om det, skulle gärna vilja ha fler kommentarer, för ni har ju bevis på att jag klarar av att fixa ihop lite saker med mitt sjuka photoshop hehe.

I alla fall är bilden ju lite suddig då den inte är på full storlek, och nej, jag tänker inte visa upp den i sin fulla prakt för det räcker med hur den ser ut nu ändå, bara för att jag är lite elak, och försiktig, tror jag hehe ^^'..

Kommentarer
Postat av: baileyz

hehe ag kikar hela tiden... d e nästan aldrig ngn som kommentear mig heller fast min besökstatestik säöger att folk hr vart inne.. dom är väl latahelt enkelt ;-) hehehe... men tips på hur man ska synas och få mer besökare är att skrivapå forumo länka, samt att bli med i tailsweep och det andra (ikonern ovanför min besökstatestik) lyckatill.. snygg layout föressten, men du ve att jag tycker du e bästpå såntdär =)

2008-12-30 @ 14:23:24
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0