Julgranen x_x

Photoshop FREEEAAAAK XD
Glömde nästan bort det, ville ju sätta upp en eller flera bilder på julgranen, öh, råkade tappa bort de andra bilerna haha XD så det blir bara en bild tyvärr.
I alla fall tog min mor foton, som jag gjorde betydligt mindre själv då det var enormt när hon skickade över det =P men hennes kamera har otrolig upplösning faktiskt, det var så detaljerat att jag var nära att tro att jag var där i skogen igen med familjen hähä.

Hoppas ni kommer fira Nyår nu i alla fall, för det är väl snart eh?...

Kommentarer
Postat av: Bitta

Hej Snyggt foto du gjorde av granen det är annat än min enkla bild. Kram

2009-01-02 @ 03:09:40
URL: http://bittas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0