Julbord och trixs

God jul =P
Imorgon är det dags, för det årliga både älskade och fruktade julbordet av alla, jag menar, vem älskar inte den stora variationen på ett och samma bord? eller fler om man är många i släkten som samlas och äter detta, och vem fruktar inte för sig själv dagarna efteråt då man tycker man syndat och ätit för mycket utav det goda?
I alla fall är det dags även för mig att få julbord, men denna gång har jag inte fått varit med och hjälp till, vilket känns lite onaturligt då jag nu inte riktigt kommer att veta i förväg vad som kommer att serveras och allt sånt där som brukar vara roligt att veta innan den gamla goda släkten kommer på besök.

Men det är ingen skam det egentligen, för jag firar nu min allra första jul i egen lägenhet också, även om firandet för den julen kommer vara någon annanstans så känns det ändå lite oroande då jag inte vet hur min katt kommer att reagera då jag troligen kommer vara borta ett helt dygn, även om hon brukar klara sig bra länge så gillar jag ändå inte att skiljas från den lilla glädjen i mitt liv, hon är ju ändå förbaskat bra och söt hon.

Sen har jag dumt nog lärt mig något nytt på photoshop också XD som jag har min syster att tacka för hehe, kanske borde kika runt på photoshop lite oftare, verkar som att jag inte lärt mig allt där ännu =P

I alla fall kommer jag både längta och hata att julen snart kommer vara över, då stressen försvinner ur ens kropp i samma stund som alla julklapparna delats ut, samtidigt som spänningen inför julen försvinner då alla julklappar fått sin ägare.. ja, vilket dilemma va?
Men jag längtar mer än vad jag fruktar, och så vet jag att jag även längtar efter det eftertraktade spelet Left 4 Dead till xbox 360, alla andra konsoler kan dra åt skogen tycker jag, om det inte är en dator då.
MEN! glöm inte, att det är min egna åsikt om vad jag tycker om konsoler, så ni behöver inte tycka likadant ^^

Kommentarer
Postat av: baileyz

God jul sis ;-)

2008-12-24 @ 15:14:55
URL: http://baileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0